Модельный ряд Skoda

Отзыв о Skoda Karoq 2018 года


Автомобиль: Skoda Karoq 2018 г.в., внедорожник, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , пробег - 20000 км, двигатель - 1.5 turbo бензин, комплектация - Style
Автор: Арсен (Украина, Луцк)   26.07.2019
Расход в городе: 9.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 8.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Мій перший відгук, тож не судіть строго.

Купив автомобіль в 2018 році. Це друге авто в сім'ї - тепер рахую його основним. Старіша машина - універсал опель астра Н. До цього були ВАЗ 2107 та теж опель астра 1999 р.в.

Постараюсь бути об'єктивним і напишу коротко.

Після довгих днів роздумів було прийняте рішення купити кросовер і основна дилема стояла покупки KIA Sportage чи Шкода Карок.

Зупинився на шкоді - чисто суб'єктивно більше сподобалась ергономіка.

За час експлуатації з листопада 2018 пройшов зимову експлуатацію, декілька дальніх маршрутів по Україні (Луцьк - Кропивницький - Луцьк - двічі), одну дальню дорогу в Європу загальним пробігом 4930 км. з експлуатацією в горах на помірному бездоріжжі.

Авто має як позитивні, так і негативні моменти, а також розцінюю його через призму попереднього досвіду експлуатації інших мрок та суб'єктивним відношенням до факторів інтер'єру / екстер'єру.

Подобається динаміка двигуна 1.5 TSI - особливо після атмосферника 1.6 на 115 к.с. Підриває і їде дуже жваво. Часто зустрічаю нарікання на масложор - в мене проблеми такої не існує поки. Пройшов перше ТО - ціна дуже прийнятна - біля 1600 грн за все про все. Також дуже імпонує ергономіка - зручність розташування в салоні/багажнику усіх ніш, кишень, тощо. Чудові ЛЕД фари. Автоматика на дощ/перемикання габаритного/юлижнього світла, круїз контроль - все лишає приємні відчуття комфорту. Лакофарбове покриття вже встиг випробувати - після фарбування сусіднього забору пульвілезатором щалишились цятки на кузові. Вивелись легким розчинником без проблем і без наслідків для лаку/фарбу - тощо - тут теж ставлю зараховано :). Подобається велика кількість місця в салоні, незважаючи на скромні розміри авто - це характерно для шкоди загалом - дуже практично. Carplay - супер, проте на жаль не працює андроід на території України. Звук, навігація Apple - все добре як на звичайного обивателя.

Підвіска. Відпрацьовує ями на чудовому рівні. АЛЕ. Дуже дратує переїзд лежачих поліцейських. Таке враження, що пробиває аж в салон - при тому, що стараюсь проїзджати їх акуратно. Розчаровує розхід пального. Він дуже далекий від заявленого. Навіщо було вказувати завідомо нереальні цифри - загадка. До мінусів віднесу відчуття їзди в заторах по місту на DSG - при всій зручності коробки автомат (для мене це вперше) - алгоритми деяких дій ДСГ залишаються для мене загадкою. Треба призвичаюватись.

Вцілому резюме таке, що це добре збитий чешськи й німець. Гарне авто для молодої сім'ї. Звісно, не ідеальне, проте за показниками ціна / якість на мою думку, одне з найкращих.

Критикуйте, запитуйте - з радістю відповім.

Плюсы автомобиля: Двигун, динаміка, ергономіка салону та багажника. Електронні помічники. Підвіска на ямах і легкому бездоріжжі. Carplay для власників Apple. Якість фарбування кузова. Місткість салону як для авто такого класу.

Минусы автомобиля: Часом дратує алгоритм роботи DSG. Підвіска на лежачих поліцейських. Розхід пального.

Совет покупателю: Не люблю радити чогось іншим людям - кожен сприймає покупку через призму своїх побажань/потреб і досвід експлуатації попередніх авто. Тому просто побажаю безпроблемної експлуатацію ваших машин, якими б вони не були.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Василь К  

Ех, механіку б йому.....

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Василь К, спочатку теж була така думка... Проте до хорошого звикаєш швидко - тепер точно ні

+2ОТВЕТИТЬ  
Makes  

Все производители лукавят с расходом. Это надо учитывать при выборе автомобиля. Также надо учитывать что этот автомобиль провоцирует на динамичную езду. Отсюда и расход. Но на нем можно ездить и экономично если не крутить выше 2000 об/мин.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Makes, можна зробити знижку на динамічну їзду, хоча я не ганяю. З розумінням поставився б до різниці в літр на 100 км. із заявленими цифрами. Але не аж на стільки...

-1ОТВЕТИТЬ  
Boguslavskiy  

Makes, Не все. У меня на сузуки витаре расход меньше заявленого

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Makes  

На расход влияет и качество нашего топлива. Не секрет что те кто ездят в Европу замечают что на расход европейского топлива прилично меньше чем нашего. При одинаковых условиях эксплуатации. Как вы понимаете замеры расхода топлива в Skoda производили не на нашем топливе)))

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Makes, я стверджую, підсумовуючи австрійський бензин і круїз контроль по автобану. Розхід занадто не вписується в заявлений. Я б сказав кричуще.

+6ОТВЕТИТЬ  
Makes  

ArsenArsen, Здесь, очевидно, дело в методике определения заявленного расхода. Если вы будете в машине один, скорость около 90км/ч, ровная дорога, отсутствие ветра, полное соответствие снаряжённой массы авто данным производителя, то, пожалуй, литров 5,5 и получится. А то и меньше. Так они и измеряют. А то что в реальной жизни так ездить практически не получается, так то забота потребителя)))

-2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Shep  

отличный отзыв и машинка, ездил на тестдрайвах 2,0тси и 2,0тди, инетресно как едет 1,5... минус конечно сухая ДСГ, рекомендую в пробках спорт режим использовать, чтобы меньше между 1 и 2 клацала - дольше проживет... Насчет расхода , так а что Вы хотели? знаете как меряют европейцы заявленный расход? ездят на европейском топливе по европейским дорогам по всем правилам, т.е. не более 50км/ч в городе а у нас этот двиг на С классе кушает 7-8л, чего Вы хотели на более тяжелой машине? желаю удачной эксплуатации

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Shep  

Shep, блин перепутал, думал о кодиаке отзыв на кароке тоже катался на тесте, хорошо 1.5тси едет

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Shep, Дякую! Маю надію, що авто прослужить довго і безпроблемно. Вцілому машинка справді дуже приємна і динамічна - поки аніскільки за покупку не шкодую.

+2ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Удачной и беспроблемной эксплуатации!
Вопрос по коробке: не дёргается в пробочном движении (если было)?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Danubecaptain, Дякую! Нюанси коробки DSG описані широко. Саме дьоргання не було поки, проте алгоритм переключання передач при зміні дорожних умов в умовах міста часом дратують. Бувало таке, що переходив на мезанічний режим і "підказував" комп'ютеру, що пора б перейти на нижчу/вищу... Чим більше їзди в форматі'"за містом" - тим менше нарікань. Взагалі не катастрофа. Питання звички.

+2ОТВЕТИТЬ  
borisvasin  

7-8 в городе делаю при динамической езде, 5-6 в режиме овоща, но у нас так не поедешь в Кривом Роге, город длинный и медленно не получается ехать. Вы вот были в Европе, так вот замеряйте на круизе 90 по трассе и потом замеряйте в городе не более 50, у меня в европе получалось примерно по паспорту. + делайте скидку на то, какой у нас бензин и (что тоже немаловажно) - почитайте, какое масло рекомендуется в европе для этого двигателя и какая будет экономия по сравнению с 5-в40. Скажу больше, у меня он ест 10.5 на круизе при скорости 160, так что вы приловчитесь и сможете понять, как экономить. Для начала просто не стартуйте резко на светофорах, разгоняйтесь плавно, не крутя выше 2000. Сделайте так хотя бы 1 денёк, и вы поймете что всё он может У меня на 32к начались звуки сцепления проявляться и чуточку дергаться коробка, но диагностику пока не делал, надеюсь что все хорошо, потому что при плавной езде ничего нет, только при тапке в пол

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

borisvasin, я не уявляю як можна робити 5-6 літрів в місті. Хоч в Європі, хоч у нас. Це не реально.

+5ОТВЕТИТЬ  
SBY  

ArsenArsen, я роблю 6.5 о 5.00 (вище вже писав) по Львову, коли нема машин і світлофори не працюють. Але тоді місто майже нічим від траси не відрізняється. Може виробник також так заміряє)).

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
borisvasin  

я и не отрицаю что сам ее убил, по этому ниразу не пожалел о покупке. По поводу расхода - это честно и откровенно. Просто попробуйте представить что у вас нету на тахометре цифр выше 2.5 и едьте плавно набирая ход. https://www.drive2.ru/l/529635301929255811/

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Підходить до кінця гарантія на мій Карок - за місяць ремонтуватиму за свої...
Можна підвезти якісь підсумки.
Вцілому не покидає відчуття що з купівлею цього корча я дав в штангу. Наступне авто буде вибране на багато більш скурпульозно. Отже.
Пробіг - 39000 км.
Спочатку виліз дефект рульової колонка, Вона, чомусь (і як я не перевірив при купівлі відразу...) не регулювалалсь по висоті. На СТО здивовано відзняли відео, що не було сторонього механічного втручання, відіслали його на завод і пізніше всю її замінили на нову.
Далі - вийшла з ладу кнопка Старт - Стоп. Також замінена по гарантії.
І вишенка на торті - вмерло зчеплення "допрацьованої і з випраленими всіма косяками" сухої DSG. Добре, що сталось це в гарантійний період, бо вартість заміни і роботи біля 28 тис грн., що на сьогодні є аналогом 1 тис $, хто не знає..
За час експлуатації, почав скрипіти і рипіти багажник, сторонні звуки в салоні повсюду.
Підвіска жорстка не в міру і на дрібних ямах авто аж підкидає.
Окремо виділю роботу DSG в місті. Ривки, не вчасні переключання передач .. Тепер от думаю, скільки ця коробка протягне після заміни щеплення на нове.
Друзі, хто хоче жити собі спокійно і спокійно експлуатувати авто, яке не "робить" мозок - подумайте двічі перед купівлею. Мабуть не даремно все таки, на вторинному ринку ВАГ втрачає дуже суттєво...

+5ОТВЕТИТЬ  
Jurij S  

ArsenArsen, дуже вдячний за Ваш свіжий відгук. Він зупинив мене перед помилкою, бо тест нового Карога нині був приємний, але ввечері став читати відгуки...

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Jurij S, Юрію, написав щиро, так як є... Радий, якщо відгук допоміг... Вдалої покупки

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Вход | Регистрация

Тест-драйв Skoda Karoq: Skoda Karoq. Новий і сильний гравець у класі компактних кросоверів
Skoda Karoq. Новий і сильний гравець у класі компактних кросоверів

Організатори заходу вирішили відійти від стандартного формату знайомства з автомобілем – класичного тест-драйву, натомість влаштували масштабний квест, проходити який потрібно було саме на Кароках.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Skoda

Skoda Octavia 2006 Skoda Octavia 7.550$ 2006 310.000 км
Skoda Superb 2007 Skoda Superb 5.500$ 2007 200.000 км
Skoda Kodiaq 2023 Skoda Kodiaq 44.555$ 2023 40.000 км
Skoda Octavia 2011 Skoda Octavia 8.600$ 2011 243.000 км
смотреть все
объявления