
Отзыв о Skoda Karoq 2018 года

Информация от владельца
Оценка авто
Мій перший відгук, тож не судіть строго.
Купив автомобіль в 2018 році. Це друге авто в сім'ї - тепер рахую його основним. Старіша машина - універсал опель астра Н. До цього були ВАЗ 2107 та теж опель астра 1999 р.в.
Постараюсь бути об'єктивним і напишу коротко.
Після довгих днів роздумів було прийняте рішення купити кросовер і основна дилема стояла покупки KIA Sportage чи Шкода Карок.
Зупинився на шкоді - чисто суб'єктивно більше сподобалась ергономіка.
За час експлуатації з листопада 2018 пройшов зимову експлуатацію, декілька дальніх маршрутів по Україні (Луцьк - Кропивницький - Луцьк - двічі), одну дальню дорогу в Європу загальним пробігом 4930 км. з експлуатацією в горах на помірному бездоріжжі.
Авто має як позитивні, так і негативні моменти, а також розцінюю його через призму попереднього досвіду експлуатації інших мрок та суб'єктивним відношенням до факторів інтер'єру / екстер'єру.
Подобається динаміка двигуна 1.5 TSI - особливо після атмосферника 1.6 на 115 к.с. Підриває і їде дуже жваво. Часто зустрічаю нарікання на масложор - в мене проблеми такої не існує поки. Пройшов перше ТО - ціна дуже прийнятна - біля 1600 грн за все про все. Також дуже імпонує ергономіка - зручність розташування в салоні/багажнику усіх ніш, кишень, тощо. Чудові ЛЕД фари. Автоматика на дощ/перемикання габаритного/юлижнього світла, круїз контроль - все лишає приємні відчуття комфорту. Лакофарбове покриття вже встиг випробувати - після фарбування сусіднього забору пульвілезатором щалишились цятки на кузові. Вивелись легким розчинником без проблем і без наслідків для лаку/фарбу - тощо - тут теж ставлю зараховано :). Подобається велика кількість місця в салоні, незважаючи на скромні розміри авто - це характерно для шкоди загалом - дуже практично. Carplay - супер, проте на жаль не працює андроід на території України. Звук, навігація Apple - все добре як на звичайного обивателя.
Підвіска. Відпрацьовує ями на чудовому рівні. АЛЕ. Дуже дратує переїзд лежачих поліцейських. Таке враження, що пробиває аж в салон - при тому, що стараюсь проїзджати їх акуратно. Розчаровує розхід пального. Він дуже далекий від заявленого. Навіщо було вказувати завідомо нереальні цифри - загадка. До мінусів віднесу відчуття їзди в заторах по місту на DSG - при всій зручності коробки автомат (для мене це вперше) - алгоритми деяких дій ДСГ залишаються для мене загадкою. Треба призвичаюватись.
Вцілому резюме таке, що це добре збитий чешськи й німець. Гарне авто для молодої сім'ї. Звісно, не ідеальне, проте за показниками ціна / якість на мою думку, одне з найкращих.
Критикуйте, запитуйте - з радістю відповім.
Плюсы и минусы автомобиля
Двигун, динаміка, ергономіка салону та багажника. Електронні помічники. Підвіска на ямах і легкому бездоріжжі. Carplay для власників Apple. Якість фарбування кузова. Місткість салону як для авто такого класу.
Часом дратує алгоритм роботи DSG. Підвіска на лежачих поліцейських. Розхід пального.
Совет покупателю
Не люблю радити чогось іншим людям - кожен сприймає покупку через призму своїх побажань/потреб і досвід експлуатації попередніх авто. Тому просто побажаю безпроблемної експлуатацію ваших машин, якими б вони не були.
Обсуждение отзыва
Все производители лукавят с расходом. Это надо учитывать при выборе автомобиля. Также надо учитывать что этот автомобиль провоцирует на динамичную езду. Отсюда и расход. Но на нем можно ездить и экономично если не крутить выше 2000 об/мин.
+1ОТВЕТИТЬНа расход влияет и качество нашего топлива. Не секрет что те кто ездят в Европу замечают что на расход европейского топлива прилично меньше чем нашего. При одинаковых условиях эксплуатации. Как вы понимаете замеры расхода топлива в Skoda производили не на нашем топливе)))
+1ОТВЕТИТЬ
отличный отзыв и машинка, ездил на тестдрайвах 2,0тси и 2,0тди, инетресно как едет 1,5... минус конечно сухая ДСГ, рекомендую в пробках спорт режим использовать, чтобы меньше между 1 и 2 клацала - дольше проживет... Насчет расхода , так а что Вы хотели? знаете как меряют европейцы заявленный расход? ездят на европейском топливе по европейским дорогам по всем правилам, т.е. не более 50км/ч в городе а у нас этот двиг на С классе кушает 7-8л, чего Вы хотели на более тяжелой машине? желаю удачной эксплуатации
+1-1ОТВЕТИТЬУдачной и беспроблемной эксплуатации!
Вопрос по коробке: не дёргается в пробочном движении (если было)?
7-8 в городе делаю при динамической езде, 5-6 в режиме овоща, но у нас так не поедешь в Кривом Роге, город длинный и медленно не получается ехать. Вы вот были в Европе, так вот замеряйте на круизе 90 по трассе и потом замеряйте в городе не более 50, у меня в европе получалось примерно по паспорту. + делайте скидку на то, какой у нас бензин и (что тоже немаловажно) - почитайте, какое масло рекомендуется в европе для этого двигателя и какая будет экономия по сравнению с 5-в40. Скажу больше, у меня он ест 10.5 на круизе при скорости 160, так что вы приловчитесь и сможете понять, как экономить. Для начала просто не стартуйте резко на светофорах, разгоняйтесь плавно, не крутя выше 2000. Сделайте так хотя бы 1 денёк, и вы поймете что всё он может У меня на 32к начались звуки сцепления проявляться и чуточку дергаться коробка, но диагностику пока не делал, надеюсь что все хорошо, потому что при плавной езде ничего нет, только при тапке в пол
+1ОТВЕТИТЬя и не отрицаю что сам ее убил, по этому ниразу не пожалел о покупке. По поводу расхода - это честно и откровенно. Просто попробуйте представить что у вас нету на тахометре цифр выше 2.5 и едьте плавно набирая ход. https://www.drive2.ru/l/529635301929255811/
+3ОТВЕТИТЬ



объявления