Модельный ряд Skoda

Отзыв о Skoda Karoq 2020 года


Автомобиль: Skoda Karoq 2020 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 7000 км, двигатель - 1.4 turbo бензин, комплектация - Style
Автор: Oleksandr (Украина, Киев)   27.05.2021
Расход в городе: 14.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 11.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка2.0

До цього авто 5 років їздив на SIAT Lion з двохлітровим дизельним мотором, автомат DSG-7.

Спочатку, першу 1000 км я був у захваті! Комплектація Style + додаткові опції, майже топчик. Високий (великий кліренс), м’який (порівняно з СІАТом). Виїхавши з салону, та доїхавши до офісу, попершах навіть був в захваті від динаміки – легко стартує, легко розганяється, легко керується. Так само, якось з першого разу, як на мене дуже просто, мій iPhone11 бездротово підключився до автівки через Apple Carplay. Великий кольоровий дисплей і відразу відтворення Waze, без якого напевно зараз ніхто не їздить. Це було дуже добре.

Мусю сказати, що я хотів авто з дизельним мотором, АЛЕ на момент купівлі, зі слів менеджерів Шкоди Авто, були проблеми з дизельними двигунами – пересертифікація, і потрібно було чекати декілька місяців, які ми не могли собі дозволити. І нам запропонували цей, TSI 1.4 150 к.с.

Це авто дійсно гарне, й має якісь переваги, але проїхавши вже 7000 км за кермом, і в місті, і на трасі, зараз я би НЕ придбав це авто.

1) Витрата пального НЕ відповідає ніяким паспортним заявленим значенням! Спочатку я думав, що потрібна обкатка, але дедалі розумів що це не так. Пересівши на бензинове та більше авто, моя манера водіння й так кардинально помінялася, але значення поточної витрати мене просто вбивають та нівелюють більшість переваг. По місту – іноді доходить до 14 літрів (заправляю WOG 95 Mustang), по трасі – 10 при максимальній швидкості 130 км/год. Один раз спеціально поставив на круїз-контроль при швидкості 109 км/год і проїхався з Києва до Житомира – середня витрата була 8.1 літра. Середня витрата за всі 7000 км пробігу – 10.8 л на 100 км. І це при заявлених ТТХ: в місті 7.59, на трасі – 5.61. Що ще тут треба говорити.

2) Другий недолік, тісно пов’язаний з першим – об’єму баку в 50 літрів при ТАКИХ витратах абсолютно недостатньо і це дуже прикро...

3) Об’єм багажнику – він тупо маленький. Я маю з чим порівняти, і в нього влазить стільки ж як в мій СІАТ ЛІОН: з одним і тим самим багажем їздимо втрьох (я, дружина, дитина) до батьків, тому я точно знаю про що пишу. Так, якісь ці плюшечки від Шкода такі як гачки, сітка в багажнику це напевно супер, але…

4) Напевно самий кричучій для мене дискомфорт це блін система Apple CarPlay. Щоб ви розуміли я вже тричі скидував налаштування до заводських. Вона постійно висне, вже напевно двічи прилітали обнови прошивки, я їх встановлював – і в мене таке враження що стало гірше, ніж було. Пам’ятаєте, я писав як все легко відбулося вперше… тепер ні при яких «танцях з бубном» в мене телефон НЕ взаімодіє з автівкою БЕЗДРОТОВО! Тільки по шнурку, а це не дуже зручно...

5) USB Type-C!!! І це капець… Через місяць колезі взяли Toyota Rav4 Hybrid і навіть у японців звичайні USB! Зато тут - Type-C… я вже мовчу про те, що довелося міняти дроти, флешки і таке інше… Надійність цього Type-C як виявилося – ніяка. На наших дорогах, на ямках, ці роз’єми не втримують ані кабель, ані флешку, і в першому випадку – в тебе відвалюється телефон, а в другому – переривається музика, а після відновлення, вона починає програватися з самого початку… А ще забув додати. Практично 90% випробуваних перехідників з Type-C це авто НЕ ПІДТРИМУЄ! Навіть куплені в Розетці, про китайські взагалі мовчу.

6) Відсутність будь-якого карт-рідеру. При цьому його система не підтримує сторонні…

7) Немає запасу потужності на трасі. Що я маю на увазі. Наприклад ви рухаєтеся в колоні на швидкості 110-120 км/год і хочете обігнати тих, хто попереду Вас, Ви наче орієнтуєтеся що Вам повинно вистачити відстані до зустрічних авто, Ви робите маневр, тиснете на акселератор і… зависаєте на місці. Після СІАТ вперше це було дуууже дивно. Тепер знаючи це, подібних маневрів просто не роблю.

8) Ну і платня за великий кліренс – я так назву, якась НЕманевровість або якась некерованість. Я звичайна людина, і просто їздю на автівці, не фанатіючи і може не фахово називаю ті чи інші речі. Але, знову повторю, в мене просто немає з чим більше порівнювати, але після СІАТ, який таке враження вгризався в дорогу і ЗАВЖДИ її тримав, Карок пливе… і не в гарному сенсі, а так, що від подібного плавання в тебе холоне в пузі…

9) Постійні баги додатку Skoda Connect. Закриваю авто, відхожу, захожу в додаток – він повідомляє що автівка розблокована… І так через раз.

10) Я ж писав, що в мене Стайл плюс комплектація. Однією з фішок я обрав FullHD LED фари. Так вони класні. Але саме на таких я й їздив на Сіаті з2016 року. Саме тому на інші я просто не міг погодитися. FullHD LED фари – на мій погляд це обов’язкова складова будь-якої сучасної автівки.

Нажаль, в мене вийшов якийсь негативний відгук, але я написав про те, що турбує саме мене, без передьоргування і на 100% щиро. І зараз, я би точно НЕ вибрав це авто, і за першої ж можливості обов’язково пересяду в інше.

До речі, увагу до Шкода привернуло моє тимчасове протягом десь двох тижнів користування Шкодою Октавія А7 2017 р.в. з двухлітровим дизелем. І та Шкода – була дійсно класна!!!

Совет покупателю: НЕ купляти, особливо з бензиновим двигуном.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Shep  

ну сеату вообще в массаркете трудно найти конкурента по рулежке... отсюда вопрос,а чего не взяли атеку? обычно если напаковать аналогичную шкоду, то она становиться дороже максималки сеата

+3ОТВЕТИТЬ  
Fender Tremolo  

Аналогично и у меня после пересадки с седана на кроссовер.нужно привыкать и менять привычки.седан рулится и держит дорогу лучше.

+3ОТВЕТИТЬ  
Crosby1130  

По паспорту ваша машина должна ехать до сотни за 8,8 с. Если двухлитровый сеат был на обычном 150сильным моторе, то он сотню ехал по паспорту медленнее. Вас либо подводят ощущения, либо ваше авто неисправно.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Makes  

Crosby1130, Автор приводит пример когда важна динамика не разгона до сотни, а ускорение с скорости с 110-120 км/ч. Любой универсал VAG с 2х литровым дизельным двигателем на 150 л.с. в таком режиме будет прилично быстрее ускоряться чем обладающий большей парусностью Karog c бензиновым 1,4 турбо. Ну а расход в городе пусть даже и с пробками в 14 литров действительно может говорить о том что с машиной что то не так.

+3ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

Судячи з відгуку, вам кросовер абсолютно не потрібен. У кросовера парусність на швидкості, більша маса, вищий центр тяжіння, розхід теж буде вищий. Тобто все що ви вказали в мінусах. Не розумію чому не дивились універсал або седан.

+7ОТВЕТИТЬ  
MaxPower  

Чего такой большой расход? Какая у Вас средняя скорость городе, какие расстояния? Например если я езжу короткими расстояниями по 4 км тоже выхожу на 10 литров. Пробывали другой бензин ? Окко Пульс?

+2ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Без образ, ви жертва маркетингу. Вам той кросовер нафіг не потрібен був, для багажника дивилися б на універсал замість хетча. Розгін до 100, це маркетингові соплі, набагато інформативнішим є 0-60 і 110-150. Скидайте карока і беріть Сеата в універсалі

+3ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Wert, багажник там очень достойный.А что до динамики ,то человек берет моторчик от Октавии,ставит его в большой кроссовер ,а потом плачет что там что-то не едет.И флешку ЮСБ С ему поставили ,казлы

+1-2ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Минусы авто немного странно звучат,но то такое ..вот что странно -это расход топлива.У меня 2,0 ТСИ ест в городе 11-12 литров,если активно.Трасса 110км/ч 7-7,2л. 120-150км/ч проехал 8,8л.Управляемость после седана отличная,подвеска очень энергоемкая

+3ОТВЕТИТЬ  
Миша82  

Так город городу рознь, у меня по Одессе 10.5 - 12.5 литров и средняя скорость около 14 км/час, а приезжаю в Запорожье то 8-10 литров. По трассе, если держать +/-100 км, средний расход 6 литров, а ехал 130-160 то все 10 л/100км. P.S. Karoq 2018, 1.5, 150 ЛС, style

+4ОТВЕТИТЬ  
goodriver  

Думал уже нет дураков, которые заправляют мустанг и пульс

-6ОТВЕТИТЬ  
Миша82  

А я думал тут взрослые воспитанные люди опытом и мнениями обмениваются. Иди со школьниками срач устраивай в соц. сетях если скучно или ума не нажил.

+6ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Skoda Karoq: Первые впечатления после недели за рулём
Первые впечатления после недели за рулём

Некоторое время назад в Сети проскочила информация якобы от инсайдеров концерна Volkswagen: мол, руководство недовольно успехами бренда Skoda. Слишком уж хорошо продается продукция чешского отделения. Разумеется, подобные вбросы стоит крайне тщательно фильтровать, но…

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Skoda

Skoda Octavia 2011 Skoda Octavia 8.600$ 2011 243.000 км
Skoda Fabia 2016 Skoda Fabia 6.450$ 2016 167.000 км
Skoda Octavia 2012 Skoda Octavia 7.499$ 2012 313.000 км
Skoda Superb 2007 Skoda Superb 5.300$ 2007 200.000 км
смотреть все
объявления