Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 5.1 л/100км, средний: 7.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Зразу скажу що усе написане нижче це особисто моя суб'єктивна думка і у когось можуть бути інші запити до авто і інші враження.
Про муки вибору автомобіля.
До шкоди 10 років їздив на ВАЗ 2115 яка бралася у сім'ю з салону і прослужила 15 років без якихось суттєвих проблем. Але час вже взяв своє тож питання стояло не в тому брати нове авто, чи ні, а в тому - яке саме брати.
Моїми вимогами спочатку були якийсь бюджетний седан з кліренсом не менше 15 см, на механіці і обов'язково бензин. Бо зимою до роботи 5 км і не хочется їздити на постійно не прогрітому дизелі вбиваючи мотор і ловлячи дрижаки від холоду. Тож спочатку розглядав рено логан, але мотор 1.6 там не їде, а до 0.9 і турбіни в мене були певні упередження. Далі почав дивитись на королу, проте варіатор і 13 см кліренсу теж не сподобались. Тим часом затори вже абсолютно відбили бажання їздити на ручці і почав шукати авто на автоматі. Можна було дивитись в сторону короли гібриду бо в нього 15 см кліренс, але він на трасі взагалі не їде, а гібрид при моїх пробігах відіб'ється років за 10. Потім ще була елантра з 2 літровим мотором і на автоматі, але душа зрозуміла що хочеться спробувати якийсь паркетник.
Тож спочатку розглядав вітару 1.4 повний привід на автоматі, але коли прийшов у салон, то виявилось що топова комплектація вже уся розпродана і або відмовлятись від повного приводу, або брати 1.6 який не їде взагалі. Тож почав дивитись що є у бюджеті до 28 000$ і зрозумів що або повний привід, варіатор чи робот і дуже нудний мотор, або треба відмовитись від повного приводу і подивитись на монопривід, бо мені в середньому повний треба 1 тиждень на рік. Так і з'явився варіант з кароком.
Про вибір кароку.
Якщо брати нові кросовери у бюджеті 28k, то по керованості карок поступається лише Volkswagen T ROC, але там коробка DQ-200 і досить жорстка підвіска, а мені хотілося чогось компромісного щоб і пасажирів можна комфортно везти і в разі чого без проблем зманеврувати. Тож після декількох тестдвайвів саме Карок справив найкращі враження. В принципі можу сказати що зараз дуже радий що взяв саме це авто.
Вирішено будо брати 1.4 з айсіном і переднім приводом у комплектації Style. Але оскільки весь VAG це конструктор то вирішив збільшити бюджет і дозамовити ще декілька опцій з заводу. Тож було дозамовлене: передня повністю лед оптика, автоматичне переключення дального світла, омивач фар, датчик сліпих зон, фронт асист, вибір режиму їзди (коробку можна перевести у спорт в усії авто, а дана опція дозволяє отримати важкий і гострий руль у спорт режимі), подвійне дно багажнику, передні парктроніки (задні і камера у стайлі є з заводу) і можливість установки сітки перегородки в багажне відділення, чи позаду передніх сидінь. Також присутній датчик дощу і електро привід багажнику. Ну і не зміг відмовити собі у цифровій приладовій панелі бо побачив таку в авто знайомих і зрозумів яке вона справляє враження у порівнянні зі звичайною приборкою.
Після півтора місяці володіння авто і пробігу у 2500 км можу сказати що авто в цілому і усі додаткові системи мені дуже сподобались і майже все уже стало у нагоді.
Автомобіль замовляв у виробництво, мали привезти авто через 3 місяці, а по факту прийшло через 2.5. В салоні замовляв сітку на радіатор, клеїв капот і ще декілька елементів у плівку.
Про саме авто.
Диллер сказав що треба пройти обкатку і протягов 3000 км не крутити двигун більше 3000, в інструкції написано що обкатка 1500 кілометрів. Можу сказати що коробка і мотор налаштовані дуже добре і двигун працює в основному у діапазоні 1200 - 2000 обертів, якщо натискати газ сильніше то до 3000 і переключиться на наступну передачу. На 8-й передачі десь буде в районі 1200 обертів і швидкість 85 км на годину.
Читав про те що іноді коробка переключає передачі не зовсім плавно. В мене таке відбувається після різкої зміни режиму їзди. Наприклад коли довго їхав по трасі, а потім став у затор, чи навпаки. Але один два рази смикне, а потім підлаштується і все знову супер плавно. В спорті ще не тестував.
Двигун еластичний і турбояма не відчквається. Після першої тисячі споживання палива впало приблизно на літр, після другої десь ще на 0.4 літри. Перша заправка була 95+ на ОККО, усі інші лише 100 на WOG (по факту 98). У інструкції написано що 95 (min 92), але радять запрпвляти авто високооктановим паливом, диллер радив 95+, але на обкатці високий октан точно не завадить. Коли закінчу обкатку спробую протестувати різницю між 98 і 95. Найменший розхід мені вдалось отримати у 5, 1 літри коли їхав в районі 90 км на годину (середня була 45). Розхід по місту 10 (якщо акомулятор сідає і старт/стоп перестає працювати то в мене виходило 10.9). Якщо їхати 4 км по заторам за 30 хвилин то легко можна отримати і 28л на сотню, але якщо говорити про пересуванням містом із заторами, світлофорами і нормальною іздою, то виходить 10-11. Масло у двигуні поки між мінумумом і максимумом, як і було з самого початку. Старт стоп використовую лише коли мені треба стояти 30+ секунд, не бачу сенсу глушити двигун на 2с, як і молотити на холостому по пів години. Зручно що якщо не натискати гальма дуже сильно, то авто стоїть і старт стоп при цьому не працює, натиснув педаль сильніше і машина заглохла, потім привідпустив - завелась, таким чином уникаю затупу при старті. Оскільки тут не дсг, а класичний гідротрансформатор, то коробку це ніяким чином не вбиває.
Хоч ззаду і балка, але це ніяк не відчуваєтсья, може через те що я не мамкин гонщік - не знаю. Авто стоїть на дорозі як вкопане, лише після 130 можна відчути що вітер його трохи здуває. В повороти може зайти з заваленим кузовом, але при цьому дорогу тримає чітко. У моїй комплектації є можливість налаштувати індивідуально режим їзди (руль, коробка, ввімкнення світла). Тож зробив собі все сток, але спортивне кермо і коли їду 50+ то вмикаю цей режим. Саме кермо дуже легке при малих швидкостях і наливається при великих, але у спорт режимі воно стає важким і точним, дуже подобається керування на трасі у такому режимі, набагато менше втомлюєшся.
Шумоізоляція мене влаштовує, двигун чути лише на 2000 + обертів, а після 120 з'являється шум від зеркал, але він не заважає. Крісла в моїй комплектації досить зручні, довга подушка під ногами і є можливість міняти поперековий підпір, дуже допомагає при довгих поїздках.
Завдяки подвійному дну маю майже рівну підлогу (спинки все одно під кутом складаються) і підлога йде в рівень з бампером. Тож вниз закинув свій компресор, аптечку і всілякі дрібриці, а пакети з магазину ставити тепер зручніше.
Датчик дощу працює +/- адекватно, є можливість нашалтувати його чутливість. Омивачу іде багато, але це через омивач фар який собі замовив і зимою протестую.
Світло чудове, на швидкостях до 50 км на годину повністю вистачає ближнього, на трассі у повній темноті його теж вистачає якщо рухатись до 85 км на годину, дальній просто чудовий, а завдяки датчику перемикання можна не перейматись переключенням. Чутливість датчику можна налаштувати, але за замовчанням він і так працює адекватно. Тож вночі їхати можна досить безпечно, а автозатемнення дзеркал робить їзду ще комфортнішою.
Датчик сліпих зон це здорові лампи на бічній стороні зеркала, до яких звикаєш і бачиш їх і боковим зором. Дзеркал мені вистачає, салонне хоч і не велике, але його достатньо щоб бачити усе що коїться ззаду.
Гальма чудові спереду дискові вентильовані, ззаду просто дискові, машині при помірному стилю водіння їх вистачає, що буде якщо поїхати як на формулі 1 і їх перегріти я не знаю.
Матеріали салону приємні, особливо спереду. Усіляких ніш для речей багато. Ну і царський підлокітник.
Камера заднього виду не має динамічної траекторії, але зображення досить якісне, є омивач фар, тож паркуватись можна без проблем.
Клімат працює чудово і досить швидко охолоджує салон. Діагоналі магнітоли у 8" в купі з кар плеєм достатньо щоб їхати по навігатору комфортно.
З того що не дуже сподобалось це те як швидко авто брудниться на трасі у погану погоду, що після 130 машину іноді потроху здуває, те що після 2000 вже чи то щось у салоні скрипить періодично, чи це десь моє барахло такі звуки видає. Але на це забив, коли дістане то проклею салон антискрипом.
Дизайн інтер'єру і екстер'єру мені дуже подобається, а динаміки в місті і на трасі при моєму стилю водіння вистачає і відчуваєтсья запас.
Можливо усі мої позитивні емоції через те що до цього моїм основним авто був ВАЗ і комусь Карок не сподобається, бо Мерседес, обо Порш - кращі, але для мене головне щоб авто подобалось мені, тож ставлю йому високі оцінки.
Ну і звісно буду доповнювати відгук з часом, коли буде все більше і більше досвіду експлуатації Шкоди.
Плюсы автомобиля:Керованість, шумоізоляція, динаміка, багато місця у салоні, великий багажник, низьке споживання палива на трасі, чудове світодіодне світло.
Минусы автомобиля:У погану погоду достить швидко брудниться лобове скло і праве пасажирське, на швидкості вище 130 при боковому вітрі відчувається що машиу трохи здуває.
В тот же день Олександр дописал: Забув написати про підвіску. По міркам VAG вона досить м'яка, а по міркам японців/корейців вона досить жорстка. Оскільки по моїм маршрутам досить багато нормальних доріг, то задоволений цим компромісом, можна їхати як дід і пасажирам буде комфортно і у разі потреби можна їхати швидше, кермуватись Карок буде достойно.
Файний відгук! А чого по міркам корейців підвіка жорстка? В корейців навпаки підвіска жорстка і не комфортна (говорю про Кіа Спортедж та Туксон минулого покоління).
MaxPower, трохи диверсія вийшла з мого боку. Бо я порівнював попереднє поколінням елентри з кароком і останній видався жорсткішим. Спортейдж не розглядав бо коли купував авто том на повному приводі у корейців був лише дизель, який мені не підходить. А розглядати авто без динаміки хотілось лише на повному приводі. Туксон попередній не сильно подобався ззовні і за тіж гроші що й карок був більш практичним і трохи менш динамічним.
Wert, Логан розглядався у 2017, а карок в стайлі був взятий в кредит у 2021, тому не знаю наскільки можна вважати що легко скакнув. Розхід 5.1 по трасі якщо їхати 90 км на годину. А 10 по місту якщо не стояти в одних заторах і проїхати хоча б 10 км за поїздку із увімкненим старт стоп. У інших режимах їзди цифри будуть вищі. Але як на мене логічно що коли ідеш 170 по трасі, чи стоїш у суцільних заторах, то розхід буде суттєво відрізнятись від паспортного.
Ну і це суто мій шлях і досвід експлуатації на малому пообігу, в когось можуть бути інші обставини, враження, або потреби у режимі експлуатації автомобіля.
alex_ua, теж якісь незрозумілі крайнощі. 170 на валкому паркетнику по трасі, з такою аеродинамікою. Ну таке. Не переконали, що ви власник. Сам розглядав 2.0 дефорсований. Але не зачепило.
Wert, так я і не їхав 170 по трасі, просто кажу що в такому випадку розхід буде явно не такий як у паспорті. А щодо крайнощів - не дуже зрозумів. Я три роки придивлявся до нової машини і постійно збільшував планку, тож нічого дивного у такому перебігу подій не бачу.
Wert, та ну перестаньте, нормальный отзыв... щас бы менеджер Вам рассказывал что чтобы взять человеческую комплектацию, то надо к "максималке" еще +5к докинуть, а потом еще +5к чтоб с салона выехать с сигналкой, пленкой и тд ))))
Wert, зрозумів суть ваших претензій, я дійсно власник і не маю на меті "продати вам авто". Також врахуйте що моїм попереднім автомобілем був ваз (після нього будь яке сучасне авто викличе лише позитивні емоції) і те що пробіг дуже малий і поки відгук скоріш про враження і довгий тестдрайв, а не про експлуатацію авто і проблеми які виникли.
alex_ua, получается, что если я сейчас пересяду с ваз2101 в эту машину (которую рассматриваю к покупке), то мне техпаспорт нужно на лбу татухой набить, чтоб никто не подумал, что карог в угоне? Странный народишка... получается, что не важно какую машину ты можешь купить сейчас, а важно сколько понтов ты успел накрутить до этого...
T_Osa, так а до чого тут якісь понти? Просто так чи інакше авто порівнюєш з тими, на яких багато їздив. А оскільки порівнювати ваз 2115 і карок не коректно, то мої деякі враження можуть бути більш емоційними, ніж об'єктивним. Більш ніж впевнений що частина вражень була би аналогічна від будь-якої сучаснішої машини за мій ваз 2006 року.
alex_ua, вы не поняли... это вроде как были слова поддержки в вашу сторону. Как можно судить о том владеет машиной человек или нет по его предыдущей машине? И я правда собираюсь пересаживаться с копейки
T_Osa, тоді перепрошую, бо звик уже що тут купа хейтерів. Ну для себе бачу дуже великим плюсом пересідати із старого авто, тоді фактично майже всі варіанти принесуть купу позитивних емоцій. А пересідати збираєтесь на карок, чи поки не вирішили на що?
Я сам підшукую кросовер, але марку Шкоди ніколи серйозно не розглядав, бо начитався про їхні масложорні двигуни та щось там про проблемні автоматичні коробки (але про коробки це я міг сплутати з Фольксвагеном).
Коротше, прагнучи надійності, я Шкоду серйозно не розглядав.
А тут ваш відгук, і я поліз почитати про цей Карок.
І побачив що на нього ЛИШЕ ДВА РОКИ гарантії!
Really???
Лише два роки гарантії на авто марки, про надійність якої ходять ДУЖЕ неоднозначні відгуки?
Для мене такий термін гарантії рівнозначний ось такому напису над воротами кожного ОД Шкоди: "ВСЕ, ЩО ПИШУТЬ ПРО НАС В ІНТЕРНЕТІ - ТО ТАКИ ПРАВДА".
Ну а якщо без жартів, то мені цікаво було б почути думку автора з приводу такого терміну гарантії, і чималих ризиків, які з нього явно випливають.
Наприклад, мені було б страшно купувати таке авто.
А чим ви втамували свій страх?
Волдемар, ну за 1 чи 2 тисячі доларів гарнтію можна розширити до 4 років чи 120 тисяч пробігу, але це треба вказувати при замовленні авто у виробництво.
Коли починав пошуки нового авто то був здивований тим що зараз майже всі дають гарантію 2 роки або 100 000, а не 5 як раніше. Тож, чесно кажучи, трохи забив дивитись на цифру гарантії.
Про надійність двигунів авто ваг групи і коробок я багато читав на форумах. Там безліч варіантів двигуну 1.4 і до 2013 року що двигуни що коробки DSG DQ 200 були дуже ламучі. Після 2013 багато проблем було усунуто, тож я взяв код двигуну з інфокару і пішов шукати саме про цей 1.4, а не ті що ставились років 10 назад.
Конкретно цей двигун серії EA211 і в нього багато проблем уже усунули. З того що пишуть то треба міняти оливу хоча би раз на 7500, а краще навіть на 5000, бажано заправляти 98 бензином і періодично давати йому просратись, щоб актуатор турбіни не закисав і щоб усілякі продукти горіння краще виходили з двигуну. І фільтри та олива мають бути виключно оригінальні. Коробка тут гідротрансформатор фірми айсин яка є наче дочірньою фірмою тойоти, тож за цю коробку взагалі не переживаю, головне раз на 60000 міняти в ній трансмісійну рідину і не сильно буксувати у снігу, тоді вона буде ходити дуже довго, точно довше за двигун.
Ну а свій страх вгамовую тим що якщо за двигуном слідкувати і вчасно його обслуговувати то він проходить десь близько 250 000 км, що при моїх пробігах у 10 000 на рік виходить дуже не скоро.
Але з іншого боку я усвідомлюю що японці надійніші і не такі вибагливі до ТО як авто ваг групи, тому мій експеримент може бути досить дорогим, якщо виявиться так що я не правий.
Волдемар, так і є лише два роки. А от на КІА гарантія 5 років, правда ніхто там нічого по гарантії не ремонтує, навіть якщо авто вмре ще по дорозі в МРЕО - скажуть то ваша вина та й все.
Тому крім строку гарантії ще треба розуміти, а чи вона дія, бо інакше можна писати довічна гарантія, але всі поломки в гарантію не входять.
Волдемар, а где Вы отзывы читали? на форуме начала 2000х? ))) сейчас турбо движки вага более надежные чем атмосферники корейцев! любой двиг ВАГ который Вы возьмете с салона без проблем выездит 250тыс... а про масложор забыли уже лет 7 назад. а что касается гарантии, да 2 года, НО тут Вам по ней седлают ВСЕ без вопросов, а с трех летней гарантией корейцев вы будете с ними воевать за любой ремонт!
Shep, Сам факт, що ви порівнюєте ваг з корейцями є дуже показовим...
Корейці знаходяться десь між китайцями та нормальними авто. Вони так само, як і китайці, заманюють покупців "скляними бусами", тобто всякими наворотами по комфорту та зручності, а потім (не завжди, а час від часу) "нагороджують" цих покупців феєричними факапами у надійності двигунів - замерзання інтеркулерів, задири у циліндрах і т.п.
І ви несвідомо вибрали саме цих напівкитайців для порівняння з вагом. Показово.
Волдемар, в Ауді також гарантія 2 роки без обмеження. Батько багато їздить. Через місяць кінець гарантії - на одометрі майже 200 тисяч (Q7 3 TDI) . Гарантійних випадків не було. По вашому завод мусить ставити 5 років, або 500 тисяч? Існує техніка яка стільки відходить?
rdiesel, Я не дуже розумію навіщо ви навели цей абсолютно нетиповий приклад про 200 тисяч за два роки.
Вам, типу, ніколи не спадало на думку, що у абсолютної більшості приватних авто річний пробіг вдесятеро менший від 100 тисяч, і виробники авто ЧУДОВО УСВІДОМЛЮЮТЬ ЦЕЙ ФАКТ?
От не можу зрозуміти навіщо тулити у дискусію такі абсолютно нетипові прикладі, як пробіг 200 тисяч за два роки. Навіщо? Щоб ми почали кивати головами, і казати "Так, дійсно, два роки гарантії - це цілком виправданий строк. За два роки авто, дійсно, виїзджає свій ресурс практично до нуля"?
Волдемар, а чого ви прагнете в коментах? Схвалення Ваших забаганок? Самі підтвердили що такі як ви їздять в середньому по 10 тисяч на рік. Так нащо вам гарантія більше 2 років? У вас і через 5 років машина ледь обкатку пройде.
rdiesel, Абсолютно вірно!
90% авто за 5 років, як ви влучно висловились, "ледь пройдуть обкатку", тобто будуть ДУЖЕ ДАЛЕКІ від вичерпання свого ресурсу.
Це, звичайно, при умові, що ці авто МАЮТЬ той ресурс, на який ми звикли розраховувати (ми зазвичай розраховуємо на безпроблемну експлуатацію мінімум до 100 тисяч пробігу).
Тому автовиробник, який впевнений у якості своїх автівок, цілком може поставити гарантію 5 років або 100 тисяч пробігу.
І деякі нормальні виробники (я не беру до уваги китайців та напівкитайців-корейців) дійсно дають гарантію на 5 років або 100 тисяч пробігу. Вони дають таку гарантію, бо твердо знають, що їхня автівка за 5 років (я знову процитую вашу слушну думку) "ледь обкатку пройде".
Також можна зрозуміти тих виробників, які притримуються стандартних трьох років гарантії. Три роки - це традиційний термін гарантії, і можна сказати, що це загальноприйнята норма.
А от виробник, який ставить термін гарантії НИЖЧЕ від загальноприйнятого терміну, викликає підозру.
На мою думку це 100% означає, що маркетологи Шкоди сіли, все підрахували, і дійшли висновку, що збільшення гарантії до 3 років потягне за собою такі шалені витрати на гарантійні ремонти, що таку гарантію ніяк не можна давати.
І це, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, при тому, що маркетологи Шкоди обов'язково врахували той факт, що 90% автівок за 3 роки навряд чи "намотають" більше ніх 50 тисяч пробігу, а решта 10% підпадають під гарантійне обмеження у 100 тисяч пробігу.
Розумієте що це значить?
Це значить, що маркетологи Шкоди зробили висновок, що гарантія більше ніж на 50 тисяч кілометрів потягне за собою шалені витрати на гарантійні ремонти.
Тож ці шалені витрати було вирішено шанобливо перекласти на плечі покупців.
Волдемар, повністю з вами не згоден по Шкоді. В родині, та бізнесі було більше 10 Шкод. Кожна з машин пройшла не меньше 300 тысяч до продажу. Автівки не сипалися. Були поодинокі випадки по гарантії. І це повністю перекреслює ваші підозри у бік Шкоди. Це більше свідчить про вашу фобію відносно Шкоди. А так, машина як машина. Не гірше інших якісних виробників.
rdiesel, Щодо моєї фобії - це ви абсолютно в точку!
Я не професійний водій, і в мене немає досвіду довгочасної їзди на різних марках авто. Тому, ясна річ, я збираю враження з відгуків у Інтернеті (не виключено, що мені траплялися і відгуки з "форумів початку 2000-х", як тут хтось зауважив).
Коротше, я - типовий автолюбитель, який вибирає собі сучасне та надійне авто. Отже мої враження, можна сказати, є типовими для тих, хто уважно поставився до такого вибору.
Так от, з безлічі прочитаних відгуків у мене сформувалося дві фобії: це ВАГ та корейці.
Про корейців я вже писав - машини начебто клас, але якщо не пощастить, то отримаєш проблем не просто на всі гроші, а ще й "з походом".
А ВАГ у мене асоціюється з масложерними моторами, які до того ж можуть буквально розвалитися від детонацій, якщо дати повний газ під навантаженням на малих обертах. В мене волосся дибки вставало коли я про таке читав. Я й досі сумніваюся, чи то був не фейк, але дуже вже схоже було на правду.
Ось такі в мене палаючі фобії з Інтернету.
І Шкода лише підливає олії у це полум'я, надаючи такий малий строк гарантії.
Волдемар, просто інформація вам до роздуму. Перша Q7 в сім'ї має на сьогодні пробіг 360 тисяч. Замінюю деякі деталі по зносу. Але машина абсолютно не сыпется. Так ви можете заперечити що це преміум клас. Але концерн то один. Як ось так.
Волдемар, у вагу дійсно були проблеми з надійністю турбомоторів і коробок DQ200, але зараз більшість проблем вже усунули. Хоча абсолютна правда у тому що атмосферний двигун японця проходить довше ніж турбо від вагу. Якщо вам страшно брати ваг по описаним вище причинам, то не беріть, а візьміть собі японця і спіть спокійно. Бо кожен автомобіль має своїх потенційних покупців і це нормально що всім не вгодити.
Шо за накат на корейцев? 2л бенз, полный привод Спортяга 3 поколения. За 8.5 лет ни одна лампочка НЕ перегорела. Из всего только ТО и поменял передние стойки и то мог не менять, 60% ещё было. Гонял и в гриву и под хвост и лыжи и Буковель и снега и пески, все вынес. Даже когда воняло, думаю ну все сдох полный или сцепление. За 8.5 лет по енял аккумулятор. Более стабильного авто у меня не было. Ничего не полетело, даже сзади подогрев сидений работает. Из минусов конечного жрет атмосферник. Так что не нужно батон на кореяк крошить. Ваги так бы стабильно ходили как кореяки. Читал про 1.6 дизель и замерзание воды в интеркуллере. Но сразу пофиксили, у Вага с его дсг в 100 раз было проблем больше и ничо. Не хочу говорить и занять ВАГ, сам смотрю на Карок, но тот кто писал про ненадежность Спортяги в кореи не прав. Он может жрать мног, быть овощем с 1.6 бензом, но стабильность там хорошая особенно с предыдущими 2.0 дизелями.
Коли у 2021 році я вибирав собі авто, то Карок найдовше був фаворитом. Планував взяти повнопривідний, а це для Карок тільки варіант з 2.0 TDI.
Був на тест-драйві бензинової. В автомобілі все влаштувало. Хотів, перш ніж замовляти авто у виробництво, все ж таки проїхатися на дизельній і менеджер сказав, що у них є практика домовлятися з власниками потрібних комплектацій показати їх новим клієнтам. Домовилися, що я виберу в конфігураторі все, що потенційно захочу і він відповість на всі питання. Надіслав перші 5 вже того ж вечора. У мене виходило авто десь в 1 млн грн, на той час це було ~$36000. Тобто від $32000 за Style опціями набиралося ще мінімум $4000 (пакет Style+, цифрова приборка, адаптивний круїз і тп). Менеджер обіцяв відповісти на мої питання за 1-2 дні і зник.
З тих пір від нього не було ні дзвінка, ні повідомлення.
Не знаю, може йому не хотілося морочитися з підшуковуванням для мене клієнтської повнопривідної, може ще які причини, але ще під час зустрічі я не побачив великої зацікавленості в клієнті який не хоче брати те, що вже є в салоні. Я написав в інстаграмі ще менеджеру, який був у "Що по чому" з Кароком - там був тільки контакт в інстаграм. Для цього навіть створив там екаунт (перший і останній привід, чому туди заходив) Він також не відповів.
Ну значить, не моя історія, подумав я і почав шукати інший варіант. В результаті взяв за $31500 корейця Hyundai Kona в максимальній комплектації з повним приводом, 1.6Т на 198к.с і багаторичажкою позаду.
Скоро буде як пройшло 2 роки. Проїхав майже 23000км. За перші пів року 12000км, тому тоді і зробив перше ТО, як раз перед війною. Недавно пройшов друге. З технічних проблем була тільки заміна акумулятора по гарантії пару місяців тому, бо перестав працювати Старт/Стоп. Кажуть причина в тому, що почав набагато менше їздити (не став тікати з Києва, а зараз куди особливо поїдеш? Виїжджаю виключно у вихідні).
Не знаю, як буде в майбутньому, та на зараз "корейцем" більш ніж задоволений. Скоріше за все наступне авто також буде корейським, тільки вже з гідротрансформатором, виключно щоб спати спокійніше, бо з точки зору плавності "корейська" DCT мене повністю влаштовує. Якось так.
Організатори заходу вирішили відійти від стандартного формату знайомства з автомобілем – класичного тест-драйву, натомість влаштували масштабний квест, проходити який потрібно було саме на Кароках.